Czy Chcesz Pozyskiwać Więcej Telefonów Ze Swojej Strony Internetowej? - Convertio - Agencja Interaktywna

Czy Chcesz Pozyskiwać Więcej Telefonów Ze Swojej Strony Internetowej?

Jeśli prowadzisz firmę, promujesz swoje usługi i produkty przez internet, musisz wiedzieć, że istnieje wiele metod na osiągnięcie większej skuteczności reklamy. W zależności od sytuacji możesz organizować krótkie akcje promocyjne na fanpage’u, wysłać mailing z ofertą do Twojej bazy mailingowej oraz podjąć wiele innych czynności. Istnieją też sposoby na to, aby spowodować, że czytelnik Twojej strony skontaktuje się z Tobą telefonicznie, aby poznać Twoją ofertę.

W zależności od specyfikacji Twojej oferty, możesz zaobserwować, jaką drogę powinien przejść potencjalny klient, aby z niej skorzystać. Na podstawie informacji jak wygląda proces zakupowy Twoich potencjalnych odbiorców, możesz optymalizować działania na Twojej stronie.

Jedną z cennych informacji, jaką możesz zdobyć, aby czytelnicy stali się już realnymi klientami, to dane o częstotliwości rozmów do momentu podjęcia decyzji zakupowej. Jak to wygląda u Ciebie?

Oto przykład:

  • w pierwszej rozmowie klient poznaje Ciebie i rozpoczyna się proces budowania relacji
  • w drugiej rozmowie klient analizuje ofertę i dopytuje o szczegóły
  • w trzeciej rozmowie podsumowujesz ofertę, a klient podejmuje decyzję o współpracy.

W tym artykule chcę przybliżyć narzędzie, które uprości proces kontaktu telefonicznego.

Zapamiętaj, że klient o wiele łatwiej podejmie decyzję o współpracy, jeśli zdobędziesz więcej zaufania.

Czy wiesz, że już tracisz potencjalnych klientów?

Wyobraź sobie sytuację, że Twoją stronę odwiedza regularnie 100 nowych użytkowników. Zagłębmy się teraz w dalszy los tych osób:

  • Ilu z nich zostanie Twoimi jednorazowymi klientami?
  • Ilu z nich pozostanie Twoimi stałymi klientami?
  • Jaka część osób wyjdzie ze strony bez poznania oferty?
  • Jaka część osób opuści stronę i już do niej nie powróci?

Polecam, zastosowanie statystyk na stronie. Na podstawie tych danych dostrzeżesz, do jakiej bazy odbiorców obecnie docierasz.

Nie jest możliwe, aby 100% czytelników zostało Twoimi rzetelnymi klientami, ale poprzez odpowiednie modernizacje ilość pozyskanych kontaktów wzrośnie.

Oto przykładowe powody, dla których czytelnik może nie wrócić na Twoją stronę:

  • brak zaufania między sprzedawcą, a odwiedzającym
  • czytelnik nie znajduje rozwiązania swojego problemu
  • witryna nie jest stale aktualizowana – czytelnik nie znajduje nowej, aktualnej treści
  • strona internetowa wydaje się nieprofesjonalna i budzi negatywne wrażenie
  • witryna zbyt długo się ładuje

Czym jest aplikacja CallPage?

CallPage przyspiesza kontakt między odwiedzającym a sprzedawcą. To oprogramowanie wyświetla na Twojej stronie okienko z prośbą o podanie numeru telefonu. Po podaniu kontaktu system automatycznie łączy się z Twoim telefonem, aby nawiązać połączenie.

Twoja strona internetowa ma zaledwie kilka sekund, aby przyciągnąć uwagę czytelnika. Doprowadzenie do sytuacji, w której czytelnik będzie mógł porozmawiać „na żywo” z Tobą spowoduje wzrost sympatii i zaufania do Twojej marki.

Jakie funkcjonalności posiada CallPage?

  • dostosowanie się do godzin pracy biura
  • możliwość zarządzania tekstem i wyglądem
  • międzynarodowe połączenia – brak ograniczeń w kwestii połączeń realizowanych między państwami
  • sms-y z podziękowaniem za rozmowę
  • pojawianie się modułu w zależności od zachowania kursora

CallPage posiada również aplikację mobilną, co znacznie ułatwia codzienną pracę.

Jak możesz wykorzystać to narzędzie?

Teraz chciałbym zaprezentować trzy metody na przechwycenie kontaktu telefonicznego bazując na podstawowych opcjach opisywanego przeze mnie oprogramowania.

Analiza zachowania użytkownika

Jeśli miałbyś możliwość uruchomienia reklamy w momencie, gdy klient wykazuje większą interakcję na stronie, czy chciałbyś skorzystać z tej możliwości? CallPage dysponuje wieloma ustawieniami, za pomocą których możesz tym zarządzać. Według mnie analiza zachowania użytkowników i uruchomienie modułu CallPage w najbardziej odpowiednim momencie jest najatrakcyjniejszą funkcjonalnością.

W jakich sytuacjach warto zaproponować kontakt telefoniczny?

  • próba opuszczenia strony
  • przewinięcie określonej części strony, np. artykułu
  • ponowne odwiedziny konkretnego użytkownika
  • opuszczenie koszyka

CallPage podczas kampanii reklamowej

Załóżmy, że prowadzisz firmę szkoleniową i chcesz wypromować wydarzenie, które odbędzie się za 30 dni. Promujesz szkolenie na facebooku i kierujesz zainteresowanych na stronę typu LandingPage. CallPage możesz zastosować w momencie, gdy odwiedzający chciałby jednak opuścić witrynę. To odpowiedni moment, aby zatrzymać tę osobę i stworzyć możliwość do kontaktu.

Natychmiastowy kontakt zwrotny

Oprogramowanie, które obecnie opisuję, słynie z jednej interesującej rzeczy. Osoba podająca swój numer komórkowy, automatycznie łączy się ze sprzedawcą. CallPage posiada system, dzięki któremu podany numer łączy się z Twoim smartfonem. A jeśli odpowiednio poprowadzisz rozmowę, cały zabieg zakończy się sukcesem, czyli nową sprzedażą.

Najczęściej moduł zostaje wyświetlany w momencie włączenia strony głównej. Prawdopodobnie największy ruch, który obserwujesz, odbywa się właśnie na stronie głównej, dlatego rekomenduję wykorzystanie tej przestrzeni i zachęcanie do kontaktu w ten sposób.

Po rozmowie możesz ustawić sms z podziękowaniem i podać link do swojej aktualnej promocji. Taki zabieg z pewnością pomoże w codziennej promocji.

Reasumując

CallPage posiada mnóstwo opcji, które pomogą Ci zdobywać nowych klientów. Cena, przy której możesz rozpocząć przygodę to już nawet 89 zł miesięcznie. Jeśli mądrze zaplanujesz proces pozyskiwania klientów, to z pewnością CallPage będzie Twoim przyjacielem w codziennej pracy.

 

Potrzebujesz więcej informacji?