
To prawdopodobnie jedno z najbardziej praktycznych szkoleń dla przedsiębiorców
… którzy potrzebują zacząć od podstaw
Podczas szkolenia nauczysz się od podstaw promować swoją firmę w internecie
-
1
2 dniowe szkolenie. Połączenie teorii i praktyki
-
2
Materiały edukacyjne i wsparcie po szkoleniu
Szkolenie jest dedykowane dla nie technicznych przedsiębiorców. Po szkoleniu wręczymy Tobie oficjalny certyfikat oraz podręczniki profesjonalnie opracowane pod kątem merytorycznym i graficznym. Materiały i skrypty szkoleniowe będą przypominały Ci o istotnych informacjach usłyszanych podczas eventu.
-
3
Marketing internetowy od fundamentów
W zrozumiały sposób przekażemy wiedzę o marketingu internetowym od podstaw. Od A do Z omawiamy ważne definicje, strategie i historie z rynku. Powrócisz do domu ze świadomością jak działa marketing w internecie i pełną głową nowych pomysłów.
Dla kogo jest to szkolenie?
Dla przedsiębiorców nie posiadających umiejętności technicznych, a chcący rozwinąć swoją firmę.
Zdobędziesz rozeznanie jak organizować współpracę ze specjalistami z różnych dziedzin, aby uniknąć wielu problemów. Otrzymasz strategie na rozwój własnej firmy.
Dla specjalistów, ekspertów i właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenie ma charakter warsztatowy, dlatego każdy z uczestników będzie miał okazję na skorzystanie z indywidualnej oceny swojej sytuacji. Czas spędzony na szkoleniu będzie bogaty we wsparcie i zachętę.
Kamil Marczyński – właściciel Agencji Convertio, oficjalny partner największego na świecie systemu do automatyzacji marketingu SALESmanago, projektant stron internetowych. Współpracował z wieloma firmami szkoleniowymi i jedną z największych Spółek energetycznych w Polsce.
Od ponad 5 lat pracuje z małymi i średnimi firmami. Pomaga im usprawnić ich biznes z perspektywy technicznej. Połączenie wiedzy informatycznej i marketingowej wyróżnia Kamila i pozwala na przekazanie unikalnej wiedzy ludzkim językiem.

Harmonogram szkolenia
+ Co powinien wykonać przedsiębiorca, a oddelegowany specjalista?
+ Historie sukcesu firm, które rozwijają swój marketing w internecie
+ Różnice marketingu internetowego od innych form promocji
+ Terminy, których na co dzień posługują się specjaliści, a których prawdopodobnie nie rozumiesz
+ Niezbędne narzędzia w Twoim e-biznesie
+ Jak prowadzić stronę lub sklep internetowy, aby sprzedawał?
+ Podstawy Google – dlaczego warto to przemyśleć?
+ Twój wizerunek, a możliwości promocji w internecie
+ Podstawy ecoommerce – zarabiaj prowadząc sklep internetowy
+ Definiujemy ofertę
+ Opracowujemy drogę zakupu od A do Z
+ Planowanie pierwszej kampanii promocyjnej
+ Analiza SWAT
+ Model konstruowania ofert AIDA
+ Wprowadzenie do Marketing Automation
+ Optymalizacja strony internetowej
+ Wizerunek marki w social media
+ Jak współpracować ze specjalistami, aby nie przepłacać?
+ Omówienie narzędzie wspomagających promocję w Social Media
+ Omówienie skutecznych reklam na Facebooku
+ Wzbogacenie wartości oferty
+ Przedstawianie korzyści na stronie internetowej
+ Strategie na budowanie wizerunku
+ Budowa modelu biznesowego
+ Sesja pytań i odpowiedzi
+ Wprowadzenie do II dnia szkoleniowego
+ Czym jest autoresponder?
+ Omówienie podstawowych zagadnień
+ Case Study – marketing automation w małej firmie
+ Jak skonfigurować autoresponder na swojej stronie internetowej?
+ Jak zarządzać kontaktami przez autoresponder?
+ Z jakich narzędzi warto korzystać dla małej i średniej firmy?
+ Skuteczne narzędzia dopasowane do polskiego rynku
+ Zagrożenia, które dotykają każdego przedsiębiorcę
+ Bezpieczeństwo stron internetowych
+ RODO – o czym Ty musisz wiedzieć już dziś?
+ Jak wyeksponować ofertę na swojej stronie internetowej?
+ Strategie na rozwój witryn internetowych
+ Omówienie nowych standardów stron www
+ Psychologia stron internetowych – Jak zmieniać użytkowników na klientów?
+ Kontynuacja pracy z I dnia szkoleniowego
+ Wdrożenie i ulepszenie marketing automation
+ Opracowanie strategii i zaplanowanie pierwszego lejka sprzedażowego
+ Omówienie polityki cenowej
+ Charakterystyka konkurencji
+ Podsumowanie poprzednich warsztatów
+ Tworzenie mailingów
+ Strategie na opracowanie Lead Magnet’u
+ Optymalizacja swojej pracy – zwiększenie produktywności
+ Analiza lejka sprzedażowego od wewnątrz
+ Sesja pytań i odpowiedzi
Czas przygotować uczestników w szkolenia i pokazać kroki milowe, do których powinni dążyć w najbliższych miesiącach.
W czasie oficjalnego zakończenia będzie miało miejsce wręczenie certyfikatów oraz szczegółowe omówienie skryptów szkoleniowych.
Stawiamy na praktykę!
Koniecznie zabierz ze sobą swojego laptopa. 70% czasu przeznaczać będziemy na testowanie i tworzenie różne treści reklamowych oraz pracować nad technicznymi aspektami.
Materiały edukacyjne
Podczas szkolenia wręczymy Tobie wartościowe skrypty, które będą towarzyszyły Ci w codziennych realiach, gdy wrócisz do swojej pracy.
- Skrypt ogólny – wiedza ze szkolenia w pigułce
- TOP Narzędzia Marketingowe – ze specjalnymi rabatami
- Twój klient 2.0 – zdefiniuj swojego idealnego klienta
- Oficjalny Certyfikat Szkoleniowy

Referencje
Przeczytaj opinii innych osób, które współpracują z Kamilem

Gdzie i kiedy?
17-18 listopada, Katowice
Hotel Park in by Radisson,
ul. Bytkowska 1A